26. jan. 2012

Follow your heart, but take your brain with you


begge billeder taget af mig.

En masse tanker køre rundt i hovedet på mig. Jeg er snart færdig med folkeskolen, og så skal jeg beslutte mig for hvilket gymnasium jeg vil gå på, og hvilken linje jeg vil have. Det er svært at vælge. Jeg har altid sagt, at jeg ville have en samfundsfaglig linje, men nu er jeg blevet i tvivl, er jeg mere til det sproglige? Jeg render rundt til forskellige intro aftener for at finde ud af, hvad det er jeg vil. I aften tager jeg hen til det lokale gymnasium til deres introaften, der håber jeg, at jeg finder svaret på, hvad jeg vil.

-Kirstine

11 kommentarer:

Jessica Nielsen sagde ...

Fed, fed post! Er vild med budskabet! :)

http://jessicasofienielsen.blogspot.com/


Knus

Amanda og Kirstine sagde ...

Mange tak Jessica!

<3

Cindi sagde ...

Mange tak for den söde kommentar paa min blog, den gjorde mig rigtig glad! :) Jeg var selv virkelig i tvivl, om jeg skulle välge samfundsfaglig eller sproglig, da jeg skulle i gymnasiet, saa jeg endte med at välge begge dele, hvilket jeg aldrig har fortrudt. Jeg havde tysk, engelsk og samfundsfag og selvom det var lidt haardt til sidst med et ekstra A fag, var det alligevel det hele värd. Haaber, du finder ud af, hvad der passer präcis til dig og bliver glad for det :)

/Cindi

http://cherriesandsunflowers.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Jeg sidder i samme vogn! Held og lykke, og finde billeder :-)

Amanda og Kirstine sagde ...

Tak Cindy, jeg skal nok finde ud af det :)

Monique, tak! -Og held og lykke til dig også

<3

Dyreglad-pige sagde ...

Fine billeder.
Synes faktisk det ser ret godt ud med hjertet på hånden(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com

Amanda og Kirstine sagde ...

Tusind tak, det er jeg glad for, at du synes :)

Hannah Kjær sagde ...

Ih, en fin blog I har. Er nu fast læser.
Knus.<3
www.cestmoih.blogspot.com

Amanda og Kirstine sagde ...

Tak Hannah!

Thit sagde ...

Har også haft det på samme måde som dig! Men har valgt at blive det der hedder samfundsvidenskabelig, med Samf. A, Eng. A, & Mat B. Men samtidig har jeg også valgt Spansk. Så jeg får 5 A niveaus fag i alt. For mig er det den bedste løsning, så jeg nærmest både blir' sproglig og samfundsfaglig. Håber du finde ud af det! :-) Sød blog btw.
thitogemma.blogspot.com
xx Thit

Amanda og Kirstine sagde ...

Tak Thit! Faktisk har jeg valgt det sammen som dig, dog ikke spansk. Det virker som den bedste løsning for mig :)

<3

BLOGLOVIN'