17. feb. 2012

Start living

At ligge i solen på drømmesengen, se udover markerne og høre havet i baggrunden. Udsigten over området fra klitterne. At gå ture ned til havet for at blive blæst helt igennem. At gå på opdagelse i bunkere i Thyborøn, for bagefter at tage en morfar.
Efter sådan en uge, føler man virkelig at man lever.
Livet er skønt.

Her får i en collage med blandede billeder fra turen til det vestjyske. Tænkte at det var bedre, hvis i fik alle billederne på en gang.

Det har været en dejlig uge i sommerhuset. Nyder nu min sidste aften i sofaen med familien, inden vi tager hjem imorgen.

forresten så synes jeg i skal tjekke etniskung.blogspot.com ud. Han har været så sød at give os en blog award, men da vi allerede har lavet et indlæg med blog awarden, vælger vi istedet at linke til hans blog :) Hans blog er fed, og det er rart med en fyr her i bloggerverdenen.

 
-Kirstine

3 kommentarer:

Jonas sagde ...

Lyder til du har haft en skøn ferie!

Kys & Kram,
Jonas.

Amanda og Kirstine sagde ...

Det har jeg skam! Det skal lige siges, at der er to om den her blog. Min søster og mig (Kirstine) :)

Anonym sagde ...

Årh, det er nogle skønne billeder og en rigtig god tekst! :-)
Men, kom til at tænke på noget, i hvad for et program har du lavet collagen i og er billederne redigeret? :-D.

BLOGLOVIN'