8. mar. 2012

Happy birthday, Katarina

Idag har min veninde Katarina Fødselsdag, hun bliver 16 år! I den anledning, vil jeg dedikere dette indlæg til hende. 
Katarina, der er ikke mange der har et venskab som os, du er noget helt særligt, og det håber jeg du ved. Vi har kendt hinanden i rigtig lang tid, ligesiden børnehaven og det har været en fornøjelse, at være veninder med dig i så lang tid. 
Vi kender hinanden så godt, at vi nærmest er hinanden. Hvis jeg ikke har dig, mangler jeg en del af mig selv. I dit selskab kan jeg gøre alt, og du accepterer mig for den jeg er.
Du er den bedste veninde man overhovedet kunne ønske sig, og jeg ønsker dig alt held og lykke på din vej. Glæder mig til endnu flere fantastiske stunder med dig i fremtiden

Kys Kirstine 

4 kommentarer:

Line sagde ...

Tillykke til din veninde :)

xoxo Line
deterlinesliv.blogspot.com

Amanda og Kirstine sagde ...

hehe tak:)

Anonym sagde ...

hej piger i havde skrevet en lille hilsen, tak for det :)
i har en sød lille blog er fast læser håber at i ville blive fast læsere på min blog! :)

mervetekmen.blogspot.com

Amanda og Kirstine sagde ...

Tusind tak! Vi tjekker selvfølgelig din blog ud :D

BLOGLOVIN'