17. apr. 2012

Music on - World off

Egentlig passer dette outfit bedre til en mandag, men jeg elsker bare min nye t-shirt fra Weekday. Jeg elsker at den er en smule gennemsigtigt og den er bare så blød og dejlig at have på. Så det blev til et kedeligt outfit - på en kedelig tirsdag. Bukser - Cheap monday, tee - weekday. 
I må godt lige være nogle ekstra søde læsere idag, og følge os på bloglovin. Det ville gøre denne kedelige tirsdag en tand bedre! LINK


Jeg skal bruge min dag på, at lave tysk disposition med denne sang i ørerne.

7 kommentarer:

Rikke Claudia sagde ...

Følger jer nu også via bloglovin! :)

http://rikkeclaudia.blogspot.com/

Monica Liv sagde ...

Kender følelsen alt for godt. Sløv tirsdag, det er hvad det er i dag. Jeg har en voldsomt stor kærlighed til din Tee! Jeg kunne vel ikke lokke dig til at fortælle mig, hvad du har givet for den, vel?

Amanda og Kirstine sagde ...

Tak Rikke! :)

Monica, jeg har givet 200 svenske kr for den, ved desværre ikke den danske pris, men gætter på, det er nogenlunde deromkring :)

Miss Caking sagde ...

Fed sang. :)
Jeg ved det er lidt fail at huske en sang pga. X-factor, men det var den sidste Morten Benjamin sang, right? :)

Amanda og Kirstine sagde ...

Det kan faktisk godt være, men jeg må indrømme, at jeg desværre ikke så det afsnit hvor Morten Benjamin røg ud :)

Monica Liv sagde ...

Tusind tak! Jeg fandt den i går i weekday, bare i sort istedet. Nu hænger den i mit skab. luksus, luksus!

Amanda og Kirstine sagde ...

Fedt! Den er lækker ik? Hvidste slet ikke man kunne få den i sort, det kan være, jeg også skal have den :)

BLOGLOVIN'